Klaar voor de start!

Geplaatst op 29 aug 2021
Klaar voor de start!

Hallo daar nieuwe vriendjes en ouders!

Hopelijk heeft iedereen genoten van de vakantie en zijn jullie kleuters helemaal klaar voor de 2e kleuterklas om volop nieuwe dingen te leren, te spelen en vooral veel plezier te maken!

Er is alvast een oude bekende helemaal klaar voor, mijn allerliefste Papegaaitje Luki… Toen ik vorige week in de klas kwam, was hij vrolijk aan het rondfladderen bovenop de rommel die hij de afgelopen maanden had gemaakt, want jawel als er eventjes geen juf en kinderen in de klas zijn, zet hij al gauw de boel op stelten, de deugniet.

Al snel had ik door dat hij deze keer niet alleen er een varkensstal van had gemaakt, nee, er was nog iemand bij… Iemand die hij heeft meegenomen van zijn verre reis naar het tropische regenwoud. Je weet wel dat woud waar Papegaaitje Luki vandaan komt.

Ik ga er nog niet te veel over verklappen, maar ik ben er zeker van dat jullie kleuters tijdens de eerste schooldag die ‘iemand’ al gaan leren kennen.

Papegaaitje Luki heeft mij wel gevraagd of de kleuters iets kleurrijk of iets met bloemetjes, dieren, … kunnen aan doen de eerste schooldag zodat zijn reisgenoot zich zeker op zijn gemak zal voelen tussen al die nieuwe gezichtjes!

Ik kan al niet wachten om mijn nieuwe compagnons voor dit jaar te ontmoeten!

Juf Anaïs, Papegaaitje Luki & ‘iemand’

"Ieder kind is een kunstenaar. De moeilijkheid is een te blijven als je groot wordt."

- Pablo Picasso