Geplaatst op 9 jun 2019
boeee-rderij

Lieve allemaal

Bedankt voor jullie aanwezigheid op ons méér dan geslaagde zomerfeest. Samen met jullie, nonkels, tantes, oma's, opa's en natuurlijk de kinderen hebben we er een superfeest van gemaakt. Morgen mogen jullie nog een dagje rusten, GENIETEN dus! Op dinsdag starten we met een BEESTIG THEMA! We trekken onze laarzen aan en worden omgetoverd tot boeren en boerinnen. Op dinsdag hebben we een skypegesprek met boer Wouter, de vriend van juf Alisha. Zij wonen op een boerderij én wij krijgen een rondleiding van deze lieve boer.

dierenyoga / boerderijdieren schilderen naar waarneming / tik-tak moment op de boerderij / diverse prentenboeken over boerderijdieren / poot-afdrukken maken / ...

leuk weetje //

Sinds vorige week zijn we gestart met het spelen in leeftijdsgebonden groepen. Wat bedoelen we daar nu mee? Elke dinsdag- en donderdagnamiddag spelen alle peuters samen in één klas en alle eerste kleuters. Dit doen we tot het einde van het schooljaar. Voor de kinderen is dit een manier om de verbondenheid en het groepsgevoel met hun leeftijdsgenoten te ontdekken en te vergroten. De eerste kleuters leren elkaar nog intenser kennen naar aanleiding van volgend jaar. De peuters maken een eerste en diepere kennismaking met elkaar.

Tot dinsdag!

Welkom bij JK B - Giete!!

Volg hier onze avonturen van in de klas.

We zijn een een diverse klas en vinden het belangrijk dat je jezelf kan zijn.

Want jezelf kunnen zijn is het fijnste dat er is!

xoxo