Gezellig samen zijn.

Geplaatst op 27 jun 2021
Gezellig samen zijn.
Onze laatste volledige week van dit schooljaar zit er al op... Focus deze week was nog eens gezellig samen zijn!
Maandag hadden we dan eindelijk sportdag. Ook al was het een regenachtige dag, we hebben jullie kleuters een leuke dag bezorgd.

Deze week week veranderde onze klas ook in een camping. De tent was een groot succes.
De sensory bak werd gevuld met waterparels. De grootste uitdaging hier was om ze niet in het rond te gooien :).
Op vrijdag kwamen er ook 'echte' piraten in onze school en speelden we op de grote speelplaats met de vriendjes van juf Karen.
Kortom we hebben volop van elkaar genoten alvorens we binnenkort kunnen genieten van de vakantie.

Volgende week: We ruimen onze klas op en gaan hopelijk ook nog eens naar het park!
We houden ook nog een feestje want Idris is jarig, hiep hiep hoera!

Als er nog spulletjes van jullie kleuter in de klas zijn dan mogen jullie dat laten weten zodat deze terug huiswaarts keren.

Welkom bij JK B - Giete!!

Volg hier onze avonturen van in de klas.

We zijn een een diverse klas en vinden het belangrijk dat je jezelf kan zijn.

Want jezelf kunnen zijn is het fijnste dat er is!

xoxo