Muzische voorstelling 'De Griezels'

Geplaatst op 2 dec 2013

Op vrijdag 29 november 2013 brachten het 1e en 2e leerjaar van onze basisschool hun eerste muzische voorstelling 'De Griezels'.
Heel veel ouders, grootouders en vrienden kwamen kijken. Het werd een mooie afwisselende voorstelling met toneel, dans, beeld, ...

De project 2 daagse in het domein van De Kluis legde de basis van deze voorstelling. Ga naar ons fotoalbum op onze site om daar nog eens te kijken wat de kinderen daar allemaal mochten beleven. Naast al het muzische was er ook natuur en gezellig samen zijn. Kortom leven met de vrienden van de klas 2 dagen zonder de zorgen van de ouders.

Indien je onze voorstelling gemist hebt of je wil het nog even kort opnieuw beleven? Kijk dan hier naar de trailer van onze voorstelling.