Project 2 daagse • ChitChat • Oudercomité

Geplaatst op 21 sep 2014
Project 2 daagse • ChitChat • Oudercomité

Maandag en dinsdag zijn ons 1e en 2e leerjaar op project 2 daagse naar de Kluis te Sint-Joris-Weert.
Daar zonderen ze zich samen met juf Jaimie, Elke, Ingrid, Marleen en meester Wim 2 dagen af om de voorstelling van 10 oktober 2014 19u in elkaar te boxen.

Ze denken na over hun decor, steken een dans in elkaar, spelen en acteren dat het een lieve lust is en maken ook filmpjes. Korotm een goed gevuld programma.
Uiteraard is er ook tijd voor spelen in het bos, lekker eten en op tijd gaan slapen. Het worden 2 intense dagen!

Woensdag is er voor alle ouders ons 2e ChitChat moment van dit schooljaar. De mama's en papa's nodigen we na de start van de dag uit in de refter van de humaniora.
Daar kunnen ze gezellig bijpraten en koffie of thee nuttigen.

Vrijdag op 26 september om 20u volgt dan ons 1e oudercomité van schooljaar 2014 - 2015. Ook daar zijn alle ouders welkom er staat immers al heel wat op de agenda.

We zijn dus al helemaal op kruissnelheid gekomen. Laat week 4 van schooljaar 14-15 maar komen!