10 oktober 2014 • 18u • Toonmoment

Geplaatst op 4 okt 2014
10 oktober 2014 • 18u • Toonmoment

Vrijdag 10 oktober nodigen we alle ouders en grootouders uit om eens te komen kijken in de onze klassen.
Dan tonen we waar we de afgelopen maand zoals mee bezig zijn geweest in de klassen.
De kleuterschool doet mee met een tentoonstelling over webben en spinnen. Alle klassen zetten hun deur open en iedereen is welkom van 18u tot 19u voor een vrij bezoek.
Ook het 3e leerjaar stelt hun project België voor waar ze in september hard aan gewerkt hebben. Dus neem zeker ook eens de trap naar boven!

Nadien, om 19u start dan de muzische voorstelling van het 1e en 2e leerjaar. Hiervoor brengen de kinderen een totaal voorstelling met dans, video, drama en muziek.
Het is de 2e voorsteliing in ons bestaan, na De Griezels van vorig schooljaar.

Nadien kan je dan gezellig napraten bij een drankje in de turnzaal. Tot vrijdag!