Oudercontacten en rapport lagere school

Geplaatst op 23 okt 2014
Oudercontacten en rapport lagere school

Donderdag 23 oktober houden we het 1e individuele oudercontact op onze school. Dan is elke ouder welkom om te komen luisteren en praten over de evolutie van jouw kind.
Je kreeg vorige week een brief mee waarop je jouw voorkeursuur op kon noteren. De juf probeerde hier zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Voor de lagere school is het ook de eerste evaluatieperiode. De ouders krijgen het herfstrapport mee en dat wordt uitvoerig besproken tijdens het gesprek.
De oudergesprekken gaan door in het Nederlands. Indien je zelf onvoldoende Nederlands praat of verstaat gelieve dan voor een passende oplossing te zorgen. Indien er moeilijkheden zijn spreek dan gerust meester Wim aan om te kijken welke oplossing we samen kunnen vinden.

Voor volgende week wensen we alvast iedereen een fijne vakantie toe. De eerste schooldag na de vakantie is 3 november 2014, dan verwachten we alle kinderen terug om 8u50 op school.