Sint op bezoek

Geplaatst op 10 dec 2014
Sint op bezoek

Op vrijdag 5 december 2014 bracht Sinterklaas een bezoek aan onze school.
Piet was er dit jaar niet bij. Sommige kinderen vroegen zich af waar hij was gebleven. De kinderen werden eerst verrast met een bezoek van een 'wanne-be' Sint. Samen met de poetsvrouwen die nog volop onze turnzaal aan het schoonmaken waren probeerden we uit te vinden of die Sint en dat paard wel echt waren.

Juf Elke, van het 2e leerjaar, en meester Wim hadden immers een poging ondernomen om alle pakjes mee naar huis te nemen. Ze vermomden zich als Sint en paard maar de kinderen konden hen al snel ontmaskeren.
Gelukkig maar, om het goed te maken zorgden ze ervoor dat de echte Sint toch nog op bezoek kwam. Sinterklaas bracht aan alle klassen een bezoek en de kinderen kregen een papierenzak (Ja, de Sint denkt aan ons milieu!) vol lekkers. Daarnaast liet hij in elke klas een aantal cadeaus achter waar de kinderen de rest van het schooljaar mee kunnen spelen.

Dankuwel Sint en tot volgend jaar!

Op onze pagina met fotoalbums kan je het bezoek herbeleven.