QUAND LES ZOZIAUX

Geplaatst op 11 apr 2016
QUAND LES ZOZIAUX

We zijn vandaag gestart met ons mussen-project.

Gedurende vier weken strijkt onze mus,Germaine, neer in de Brabantwijk – gekend van heinde en verre, vol verrassingen, maar waar we geloven dat er nog meer mooie ontmoetingen kunnen ontstaan tussen buurtbewoners en -gebruikers.

Germaine en haar vier trotse musseniers(*) heten jullie van harte welkom op allerhande kleine en grote, poëtische, culinaire en muzikale festiviteiten. Zo nodigen we jullie uit voor hartverwarmende soep op de stoep op dinsdag 12 en 19/4; kunnen jullie wensen neerschrijven voor de wijk die we gezamenlijk laten vliegen op vrijdag 15/4; zwermen we met zelfgemaakte vleugels van het Noordstation naar onze mus en sluiten we het spel af met een geefplein op het buurtfeest op zondag 8/5! Volg Germaine haar sporen naar de Groenstraat 156 en fluiten maar!

(*) Musseniers van dienst zijn: kleuterklassen van Sint-Lukas Basisschool, 2de jaar Sint-Lukas Kunsthumaniora, Ratatouille en enkele enthousiaste buurtbewoners!

Ga naar deze link om te kunnen kijken hoeveel fluitsignalen elke deelnemende mus reeds heeft.