Wissel in ons 5e lj

Geplaatst op 5 dec 2017
Wissel in ons 5e lj

Beste ouder,

We willen iedereen informeren over een wissel in ons 5e leerjaar.

Vandaag, 5 december 2017 kregen we de mededeling van meester Hans dat hij op onze school zijn ontslag neemt.
We betreuren zijn beslissing en hadden gehoopt dat we samen tot een oplossing konden komen.
Echter stoppen we met ingang vanaf morgen, 6 december 2017 de samenwerking. We wensen hem alvast succes met zijn loopbaan elders in het onderwijslandschap te Laken.

Voor ons 5e leerjaar kunnen we meegeven dat juf Silke de klas voltijds zal overnemen tot het einde van dit schooljaar. Ze kent de school, de leerlingen en we hadden in het verleden reeds een fijne samenwerking met haar, toen in het 3e leerjaar. We hebben dan ook het volste vertrouwen en verwelkomen haar terug in ons team. Dit schooljaar was ze reeds betrokken bij onze brede schoolwerking, waardoor ze nooit echt weg was van bij ons.

Het rapport en het oudercontact verplaatsen we voor het 5e lj naar donderdag 8 februari 2018. Op die manier geven we onszelf wat tijd om u feedback te kunnen geven over de vooruitgang van uw kind. Gelieve deze datum dus reeds vrij te houden in jullie agenda. Voor vragen ben je altijd welkom bij juf Silke of meester Wim.