Winterfeest 2019

Geplaatst op 10 jan 2019
Winterfeest 2019

Voor de zevende keer alweer organiseert het Oudercomité op zondag 20 januari 2019 het Winterfeest, een gezellig feest met activiteiten voor de kinderen, hapjes en veel gezelligheid.

Het thema van het feest is dit jaar mobiliteit, na al de inspanningen die we samen geleverd hebben vieren we immers samen onze schoolstraat!

Zo zal de fotostudio helemaal in het teken staan van de Tour de France die komende zomer vanuit Brussel zal starten, zal er een fietsparcours voor de kinderen zijn en wordt er een 'pimp your fluohesje'-atelier georganiseerd.

Dit alles wordt mogelijk gemaakt dankzij de helpende handen van heel wat ouders en het schoolteam.

Het Winterfeest vindt dit jaar weer gewoon op school plaats in de refter, enkele klassen erboven en de omliggende speelplaatsen.

We hopen jullie daar allen te zien!

Ons oudercomité

Het oudercomité van onze school telt een 15 -tal actieve betrokken ouders.

Dit schooljaar komt het oudercomité normaal maandelijks samen, telkens op een maandag om 20u.

Jaarlijks terugkerende activiteiten van het oudercomité zijn onder andere de organisatie van het Winterfeest, regelmatige werkweekends om de school te verfraaien en Chitchats (babbelmomenten voor ouders op woensdagochtend). Daarnaast worden ook acties van de school ondersteund, zoals de Week van de Mooie tanden.

Wil je als ouder actief meewerken in ons comité neem dan contact met ons op via mail. En check ook zeker regelmatig onze Facebook-pagina!

Volg ons op