Winterfeest - laatste rechte lijn

Geplaatst op 15 dec 2013
Winterfeest - laatste rechte lijn

week 50: Laatste rechte lijn naar het Winterfeest van komende zondag 15 december 2013!

Voor de 2e maal op rij in het bestaan van onze jonge school organiseert het oudercomité het W.I.N.T.E.R.F.E.E.S.T. Met veel enthousiasme willen we van zondag 15 december 2013 een mooi feest maken, uit overtuiging dat deze school met vallen en opstaan maar met een supergeëngageerde ploeg deze school langzaamaan opbouwt en een gezicht geeft,  waarbij we willen betrokken zijn, mee-bouwen, mee-investeren, waarbij we met z'n allen een mooie, positieve gemeenschap willen/kunnen vormen: leerlingen, leerkrachten, ouders en bij uitbreiding en via de brede school-werking ook de buurt en wijk waarbinnen onze school haar plaatsje kreeg.

De laatste voorbereidingen vinden hun weg: de leerlingen zorgen voor het winterdecor van de fotostudio en bakken wafels, cakejes, de chitachat-ouders maken er leuke zakjes van en zorgen voor wat lekkers op het buffet, vele andere ouders bemannen een stand, zijn creatief, zorgen voor de wenskaartjes, het  schoolteam helpt daar waar nodig, bij opbouw, afbraak, sfeer en feest!

Want dat is het WINTERFEEST: samen feesten! Elkaar beter leren kennen, een babbeltje slaan met de ouder van een vriendje, trots jouw klasje tonen aan jouw opa/oma/tante/nonkel, een steentje bijdragen, de juf beter leren kennen, samen school maken.

En hopelijk kunnen we met de opgehaalde centjes het kippenhok wat aanpassen aan de ontsnappende haan, de speelplaats verder ontwikkelen en verfrissen, onze moestuin uitbreiden en samen verder bouwen.

Met een creacorner, maquillage en leuke kapsels, kamishibai, een fotostudio en kinderdisco, niet te missen! Tot zondag 15/12 van 14u-18u!

Ons oudercomité

Het oudercomité van onze school telt een 15 -tal actieve betrokken ouders.

Dit schooljaar komt het oudercomité normaal maandelijks samen, telkens op een maandag om 20u.

Jaarlijks terugkerende activiteiten van het oudercomité zijn onder andere de organisatie van het Winterfeest, regelmatige werkweekends om de school te verfraaien en Chitchats (babbelmomenten voor ouders op woensdagochtend). Daarnaast worden ook acties van de school ondersteund, zoals de Week van de Mooie tanden.

Wil je als ouder actief meewerken in ons comité neem dan contact met ons op via mail. En check ook zeker regelmatig onze Facebook-pagina!

Volg ons op