Poetsactie - Nettoyage: uw inzet - votre soutien

Geplaatst op 13 mrt 2014
Poetsactie - Nettoyage: uw inzet - votre soutien

Na rondvraag  vorig jaar bleek dat verschillende ouders vonden dat de klassen niet altijd even proper waren, hoewel de juffen hun klas dagelijks vegen en de poetsploeg de klassen wekelijks poetst. Aangezien de poetsploeg niet vaker ingezet kan worden werd door de ouders beslist zelf de handen uit de mouwen te steken. Sinds begin januari zijn de klassen elke vrijdag na school gepoetst door een team van vier bereidwillige ouders die zich hier tijdens de chitchat voor hadden aangemeld.

We willen ook heel graag de ouders die niet naar de chitchat (kunnen) komen bij deze actie betrekken, en ook aan jullie vragen een steentje bij te dragen. In de mate van het mogelijke vragen we jullie, voor de rest van het schooljaar, enkele data door te geven die jullie zouden uitkomen (vrijdagnamiddag van 16u tot 17.30u, kinderen kunnen gratis in de opvang blijven). Wij bezorgen jullie dan, via de mapjes van de leerlingen, een herinneringsbriefje.

Hoe reageren?
Stuur een mail of sms naar Tine (mama Lily en Zoé) op: tinevanderwee@hotmail.com of 0496­536268

Alvast bedankt voor jullie inzet!
Het oudercomité

Ons oudercomité

Het oudercomité van onze school telt een 15 -tal actieve betrokken ouders.

Dit schooljaar komt het oudercomité normaal maandelijks samen, telkens op een maandag om 20u.

Jaarlijks terugkerende activiteiten van het oudercomité zijn onder andere de organisatie van het Winterfeest, regelmatige werkweekends om de school te verfraaien en Chitchats (babbelmomenten voor ouders op woensdagochtend). Daarnaast worden ook acties van de school ondersteund, zoals de Week van de Mooie tanden.

Wil je als ouder actief meewerken in ons comité neem dan contact met ons op via mail. En check ook zeker regelmatig onze Facebook-pagina!

Volg ons op