Eerste oudercomité | vrijdag 26 september

Geplaatst op 23 sep 2014
Eerste oudercomité | vrijdag 26 september
Deze vrijdag 26-9 komt het Oudercomité voor het eerst samen, om 20.00u in de refter van de humaniora.. Iedereen van harte welkom!

Het schooljaar loopt ondertussen al een paar weken op volle toeren, tijd dat ook het oudercomité in gang schiet!

Op de agenda staan de volgende punten:
-voorstel vh oudercomité en welkom aan nieuwe ouders
-overlopen functies binnen het oudercomité en verdeling
-vaste waarden: winterfeest, chitchat, poetsactie (heeft iedereen trouwens al opgemerkt dat er een planning voor het poetsen aan het raam van de 1KK hangt, en dat de klassen vorige vrijdag door 3 mama's gepoetst zijn?)
-ideeën nieuwe acties/projecten (brocante, ...)
-nu dat ons 'grafisch wonder' Anne-Laure weg is: zoektocht naar nieuw grafisch talent

We kijken uit naar een nieuw jaar waarin we elkaar beter kunnen leren kennen, leuke acties kunnen organiseren en samen aan de school van onze kinderen bouwen!

PS: Mocht je je niet kunnen/willen engageren voor het oudercomité maar soms wel een handje willen bijsteken, ergens heel goed in zijn, graag klust, of graag bakt, of gewoon graag op de hoogte blijft van wat er gebeurt via de mailinglist van het oudercomité, kan dat ook natuurlijk.
Er zullen af en toe eens oproepen gelanceerd worden voor baksel/vervoer/klusjes/etc... en alle hulp is steeds welkom!
Sta je nog niet op de mailinglist? Stuur een mail naar oudercomite@sintlukasbasisschool.be en we voegen je toe!

Tot vrijdag?
Het oudercomité

Ons oudercomité

Het oudercomité van onze school telt een 15 -tal actieve betrokken ouders.

Dit schooljaar komt het oudercomité normaal maandelijks samen, telkens op een maandag om 20u.

Jaarlijks terugkerende activiteiten van het oudercomité zijn onder andere de organisatie van het Winterfeest, regelmatige werkweekends om de school te verfraaien en Chitchats (babbelmomenten voor ouders op woensdagochtend). Daarnaast worden ook acties van de school ondersteund, zoals de Week van de Mooie tanden.

Wil je als ouder actief meewerken in ons comité neem dan contact met ons op via mail. En check ook zeker regelmatig onze Facebook-pagina!

Volg ons op