28 & 29 maart | Werkweekend - wie doet mee?

Geplaatst op 23 mrt 2015
28 & 29 maart | Werkweekend - wie doet mee?

Tijdens het weekend van 28 en 29 maart steekt het oudercomité de handen uit de mouwen en er staat heel wat op het programma!

- de zandbak speelklaar maken met vers zand
- het kippenhok herstellen
- schilderen & vernissen
- een fietsenstalling bouwen
- een speel-keukenmeubel timmeren

Help je graag een handje mee? —> Schrijf je dan snel in op de affiche (aan de kleuterwc’s)!

We kunnen ook nog volgend materiaal gebruiken: kruiwagens, spades, zagen, verfborstels, verfbakjes, hamers, spijkers,...

Alvast bedankt en hopelijk tot zaterdag en/of zondag,
het oudercomité

Ons oudercomité

Het oudercomité van onze school telt een 15 -tal actieve betrokken ouders.

Dit schooljaar komt het oudercomité normaal maandelijks samen, telkens op een maandag om 20u.

Jaarlijks terugkerende activiteiten van het oudercomité zijn onder andere de organisatie van het Winterfeest, regelmatige werkweekends om de school te verfraaien en Chitchats (babbelmomenten voor ouders op woensdagochtend). Daarnaast worden ook acties van de school ondersteund, zoals de Week van de Mooie tanden.

Wil je als ouder actief meewerken in ons comité neem dan contact met ons op via mail. En check ook zeker regelmatig onze Facebook-pagina!

Volg ons op