Winterfeest | Hulp gezocht!

Geplaatst op 7 dec 2015
Winterfeest | Hulp gezocht!
De goede Sint is alweer vertrokken en liet hopelijk heel wat leuks en lekkers na. Op school alvast vele blije gezichtjes afgelopen vrijdag.
En met zijn komst gaf hij meteen ook de start voor deze feest-maand, te beginnen met het *W*I*N*T*E*R*F*E*E*S*T* !

Voor de 4e keer op rij organiseert het oudercomité het Winterfeest, op zondag 13 december van 14u tot 18u.

Een gezellig feest vol warmte, leuke ontmoetingen en fijne babbels, heel wat lekkers, speel- en dansplezier en met op het programma:
een fotostudio met als thema "Transformers",
kamishibai-verhalen in het Nederlands, Frans, Arabisch en Turks,
met grimme en henna,
met 2 keer muziekanimatie,
een crea-corner,
eendjesvissen voor de allerkleinsten
en als afsluiter een kinderdisco om de beentjes los te gooien!

Om dit alles in goede banen te krijgen willen we graag beroep doen op helpende handen van mama's en papa's.

- er hangt op school een schema uit (aan de kleutertoiletjes op de gele muur) waarop je je kan inschrijven voor een uurtje hulp, bijvoorbeeld bij bar, buffet, creacorner, eendjesvissen, schmink en frietjes, ... maar ook (en minstens even belangrijk) bij opbouw en afbraak. We starten met opbouwen om 10u om tegen 14u klaar te zijn.

- net zoals de vorige jaren, voorzien we een buffet: wie graag kookt of bakt, mag iets meebrengen de dag zelf.Eer hangt ook een tabel uit waarop je je naam kan zetten bij hartig of zoet, zo zorgen we dat er voor iedereen wat lekkers is.

Alvast bedankt voor alle hulp en zeker tot zondag!

het oudercomité

Ons oudercomité

Het oudercomité van onze school telt een 15 -tal actieve betrokken ouders.

Dit schooljaar komt het oudercomité normaal maandelijks samen, telkens op een maandag om 20u.

Jaarlijks terugkerende activiteiten van het oudercomité zijn onder andere de organisatie van het Winterfeest, regelmatige werkweekends om de school te verfraaien en Chitchats (babbelmomenten voor ouders op woensdagochtend). Daarnaast worden ook acties van de school ondersteund, zoals de Week van de Mooie tanden.

Wil je als ouder actief meewerken in ons comité neem dan contact met ons op via mail. En check ook zeker regelmatig onze Facebook-pagina!

Volg ons op