Geplaatst op 25 apr 2021
Lenteweek

Onze eerste week na de 'Paaspauze' zit er al op! Het was weer even wennen voor iedereen die eerste dag... Hopelijk geen 'pauzes' meer dit schooljaar!

Onze 2 nieuwe vriendjes deden het zeer goed deze week. Ze hadden alles snel onder de knie en werden goed opgenomen en geholpen door de andere kleuters.

Deze week hadden we een themaloze week met een knipoog naar de lente. Bonus deze week was dat de zon er eindelijk terug doorkwam! We hebben onze zaadjes geplant en kijken nu uit naar de eerste kiemen.
Foto's zeggen zoveel meer dan woorden, neem dus maar snel een kijkje in ons foto-album van wat we deze week allemaal gedaan hebben.

We hebben ook allemaal mooi gelachen voor de fotograaf! Er werd een individuele foto gemaakt, ééntje met broers en/of zussen en een klasfoto.

Wij zullen vanaf nu iedere woensdag een apart aanbod aanbieden aan onze peuters en kleuters. De peuters (onthaalklas) zullen bij mij in de klas blijven, de kleuters zullen naar de klas van juf Karen gaan. Wij willen daarmee doel- en taalgerichter werken per leeftijd en hen volgen in hun speel- en leefwereld. De kleuters kunnen zo ook al wennen aan hun klas voor volgend jaar, zij komen dan allemaal samen bij juf Anaïs.

Volgende week gaat het kriebelen in de klas!! Wij bekijken wat kriebeldiertjes juist zijn en waar ze 'wonen'. We gaan zelf ook op zoek in de school!

Groetjes,
Juf Isabelle.

Welkom bij JK B - Giete!!

Volg hier onze avonturen van in de klas.

We zijn een een diverse klas en vinden het belangrijk dat je jezelf kan zijn.

Want jezelf kunnen zijn is het fijnste dat er is!

xoxo