Actie voor de Warmste Week > schoolpoortwerking

Geplaatst op 15 nov 2022
Actie voor de Warmste Week > schoolpoortwerking
Hallo allemaal!

Op dinsdag 22 november organiseert het oudercomité een 4uurtjes buffet in het kader van de Warmste Week!
De opbrengsten van deze gezellige namiddag gaan naar de  schoolpoortwerking van de organisatie Vrienden van het Huizeke. Onze schoolpoortwerkers Marisa & Anahit staan elke maandag, woensdag en vrijdag aan de schoolpoort en ondersteunen kwetsbare ouders in hun contacten met de school en door hen te begeleiden naar andere (sociale) diensten. Hun werk is enorm belangrijk en we kunnen ons geen school voorstellen zonder ons fantastisch duo schoolpoortwerkers!

Wil je jezelf en je kinderen na school verwennen met een lekker 4uurtje, gezellig koffie drinken en bijkletsen met andere ouders, kom dan zeker langs en steun zo het onmisbare werk van Marisa en Anahit!
- Wanneer? 22 november van 15.30u tot 18u
- Waar? In de refter van de school